افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۲ میلیارد تومان طرح عمران شهری در گچساران
افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۲ میلیارد تومان طرح عمران شهری در گچساران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا قشقایی امروز_ یکشنبه پانزدهم بهمن _ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت عوارض در روند توسعه و رونق شهری و ارائه خدمات شهرداری تأثیر به‌سزایی دارد. وی افزود: طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان‌های مختلف مسکونی، تجاری، آموزشی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا قشقایی امروز_ یکشنبه پانزدهم بهمن _ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت عوارض در روند توسعه و رونق شهری و ارائه خدمات شهرداری تأثیر به‌سزایی دارد.

وی افزود: طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان‌های مختلف مسکونی، تجاری، آموزشی و رفاهی در دوگنبدان اجرا می‌شود.

شهردار گچساران گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر از دوازدهم الی بیست‌ودوم بهمن در قالب بسته تشویقی عوارض پروانه و پایان کار اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس بسته تشویقی این طرح پروانه و پایان کار ساختمان‌های مسکونی ۳۰ درصد و مختلط تجاری _ مسکونی نیز ۳۰ درصد و برای ساختمان‌های مختلط آموزشی _ رفاهی _ تجاری ۴۰ درصد تخفیف اجرا می‌شود.

قشقایی خاطرنشان کرد: به شهروندانی که تصمیم دارند در آینده نزدیک اقدام به ساخت‌وساز کنند، توصیه می‌شود از این فرصت برای بهره‌ مندی از حداکثر تخفیف اعطایی استفاده کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از مزایای اجرای این طرح می‌توان به کاهش ازدحام حضور ارباب رجوع، افزایش سطح رضایت‌مندی مراجعان و پایدارسازی درآمد این دستگاه خدمات‌ رسان در طول سال اشاره کرد.

شهردار گچساران گفت: شهروندان جهت استفاده از این بسته تشویقی مراجعه خود را به روزهای آخر این طرح واگذار نکنند و بهتر است در روزهای اولیه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه عمران شهری به مناسبت دهه فجر، تصریح کرد: از این تعداد طرح‌های عمران شهری هشت مورد با اعتبار چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان افتتاح و دو طرح نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

قشقایی خاطرنشان کرد: تکمیل و بازگشایی بلوار شهید جلیل پور به طول یک کیلومتر با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار، احداث پل و اصلاح هندسی ورودی پانصد دستگاه سمت راست ایستگاه آخر با چهار میلیارد تومان اعتبار، احداث پل بلوار اندیشه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث کانال پاسداران فاز دوم هفت میلیارد تومان اعتبار، تکمیل کانال رزمندگان حدفاصل پل ۱۰۸ دستگاه تا پل شهید محلاتی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: از دیگر طرح‌های افتتاحیه در دهه فجر می‌توان به احداث کانال روبه‌روی خیابان جنب حسینیه الزهرا با اعتبار چهار میلیارد تومان، اصلاح هندسی ورودی تپه رادک با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و اجرای دیوار با نمای فلاورباکس ورودی شهر با دو میلیارد تومان اشاره کرد.

شهردار گچساران افزود: طرح تکمیل بلوار شهید پناهپوری کوی کارکنان دولت حد فاصل کوچه ۱۱ شمالی تا بیمارستان نرگسی با هشت مبلیارد تومان اعتبار و احداث و تکمیل کانال نرگسی نیز با هشت میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.