اجرای عملیات پروژه مسکونی ۱۰۰ واحدی در قالب «طرح مسکن ملی»
اجرای عملیات پروژه مسکونی ۱۰۰ واحدی در قالب «طرح مسکن ملی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۳ تبریز در قالب قرارگاه مسکن، عملیات خاکبرداری پروژه ۱۰۰ واحدی «طرح مسکن ملی» را به اتمام رسانده و ادامه عملیات احداث را اجرا می‌کند. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند از روند سریع و مطلوب احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب قرارگاه مسکن توسط شهرداری منطقه ۳ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۳ تبریز در قالب قرارگاه مسکن، عملیات خاکبرداری پروژه ۱۰۰ واحدی «طرح مسکن ملی» را به اتمام رسانده و ادامه عملیات احداث را اجرا می‌کند.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند از روند سریع و مطلوب احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب قرارگاه مسکن توسط شهرداری منطقه ۳ خبر داد و گفت: این واحدها در راستای حل مشکل مسکن در کشور، با عنوان «طرح مسکن ملی» توسط منطقه اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز نشانی محل زمین اختصاص یافته به اجرای این بلوک مسکونی را جنب کلانتری در کوی امام رضا (ع) آخر خیابان طالقانی ذکر کرده و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در حال احداث است.

پورخردمند خاطرنشان کرد: در حال حاضر معاونت شهرسازی و معماری منطقه پیگیر روند اجرای مواردی همچون نقشه و پروانه ضوابط قانونی بوده و معاونت فنی و عمرانی منطقه نیز بر روند حسن انجام امور نظارت می‌کند.