بررسی پروژه‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ و بررسی پروژه‌های جدید و مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۳
بررسی پروژه‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ و بررسی پروژه‌های جدید و مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به نقش مهم و اساسی معتمدین محلی در کمک رسانی به شهرداری ها گفت: نقش و رسالتی که شما معتمدین به عنوان نمایندگان مردم به عهده دارید، به عنوان پل ارتباطی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به نقش مهم و اساسی معتمدین محلی در کمک رسانی به شهرداری ها گفت: نقش و رسالتی که شما معتمدین به عنوان نمایندگان مردم به عهده دارید، به عنوان پل ارتباطی بین مدیران شهری و شهروندان باعث سرانجام رسیدن کار می شود. کار با مردم، برای مردم و به وسیله مردم، و این مهم بسیار ارزشمند است.

شهردار منطقه ۲۱ در صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده و ارزشمند معتمدین محلات، بیش از پیش می‌توان زمینه پیشرفت و توسعه را در سطح محله‌های سیزده‌گانه منطقه ۲۱ ایجاد کرد و درنهایت رضایتمندی عمومی را کسب کرد.

در ادامه این نشست “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ گفت: چندین پروژه فرامنطقه‌ای، غیر مستمر در سطح این منطقه درحال انجام و تکمیل است و همچنین در سال آینده پروژه های از جمله، احداث خیابان ها، کوچه ها، خط انتقال آب خام بزرگراه فتح و شهید فهمیده، مخزن بتنی شهرک دانشگاه، فجر، ایمن سازی مخزن ژئوممبران، احداث تصفیه خانه، احداث اسکان کارگری، احداث و تجهیز بوستان موضوعی قرآن، خط انتقال آب خام از تصفیه خانه شهرک اکباتان و فیروز بهرام در دست اقدام است.

“حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری” عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای این جلسه گفت: این جلسات دوسویه است تا معتمدین، نمایندگان در محلات ببینند که چه عملیات و پروژه های در محلات شان انجام می شود.

وی در ادامه گفت: نظارتی که بر روی پروژه ها صورت می پذیرد بر تصمیمات مسئولین تاثیرگذار است. تشکیل چنین جلساتی به آن دلیل است که پروژه های آتی در هر ناحیه و هر محله مشخص شده و پیشرفت و چگونگی انجام آن مرتب رصد شود. اینگونه جلسات درخصوص روند مباحث پروژه های پیشنهادی سال آینده تشکیل می شود و توقع می رود که موفقیت ها و انجام امور نیز به همین منوال بیشتر و کارآمدتر باشد.

آقا میری تاکید کرد: از توان معتمدین محلی به عنوان افرادی با جامعه شهری و نیازهای اساسی محله آشنا هستند، می‌توان کارهای بزرگ و ماندگاری را به سرانجام رسانید. به ویژه در حوزه اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح محله‌ها، طرح‌های متعددی مورد مطالعه و انجام قرار گرفته‌اند.

در ادامه این جلسه نمایندگان و معتمدین محلی هر یک جداگانه درخصوص محله خود توضیحاتی ارائه و مشکلات و مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری مطرح کردند.

شایان ذکر است پنجاه و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران به میزبانی مدیریت شهری منطقه ۲۱ و با حضور “حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری” عضو کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱، معاونین و شهرداران نواحی سه‌گانه منطقه و معتمدین محلی و ذی‌نفوذان محلات برگزار شد.

بعد از این جلسه نهضت ملاقات مردمی مسجد محور در مسجد النبی (ص) در محله فرهنگیان _ آزادی با حضور شهردار منطقه و حجت الاسلام آقامیری برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ طی این دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۲۱ شنونده درخواست‌های به‌حق شهروندی مراجعین در حوزه امور مرتبط با شهر و شهرنشینی بودند و دستورات لازم را در چارچوب قوانین موجود صادر کردند.

انتهای پیام/