اعتبار ۷ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر منطقه ۹ اصفهان
اعتبار ۷ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان، اداره عمران منطقه طی دو عملیات جداگانه در حال زیرسازی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان، اداره عمران منطقه طی دو عملیات جداگانه در حال زیرسازی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب است.

وی افزود: در عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی، آسفالت‌های معیوب و مستعمل شناسایی، سپس برش مناسب محل، زیرسازی اصولی و اجرای آسفالت مطلوب صورت می‌گیرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال تاکنون در بیش از دو هزار متر مربع از معابر سطح این منطقه اجرا شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان با پیگیری اداره عمران منطقه ۹ در عملیات زیرسازی و آسفالت معابر، تا کنون شش هزار متر مربع با بهره‌گیری از ۷۰۰ تن آسفالت زیرسازی شده است.

قاضی‌عسگر جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان دانست و افزود: پروژه دوم با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و پیشرفت ۸۰ درصدی، رضایت شهروندان را به‌همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این عملیات، ارتقای کیفیت آسفالت معابر در راستای زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیر پذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.