نظارت و پیگیری پروژه‌ها/ شهرداران مناطق موظف به پاسخگویی هستند
نظارت و پیگیری پروژه‌ها/ شهرداران مناطق موظف به پاسخگویی هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه های تملک دارایی سرمایه ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه اختلاف ۳۰ درصدی رشد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه های تملک دارایی سرمایه ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه اختلاف ۳۰ درصدی رشد پروژه‌های مناطق ۲۲ گانه به دلیل نظارت و پیگیری است، اظهار کرد: تمام مناطق موظف به پاسخگویی شدند و این موضوع از آیتم های ارزیابی آنهاست.

وی افزود: ما تلاش می کنیم پیشرفت فیزیکی طرح ها را افزایش دهیم، بدون اینکه اعتبار تخصیصی آنها افزایش یابد.

شعبانی با بیان اینکه پروژه های بوستان‌ها به دلیل موضوع فصل جابجایی درختان هنوز آغاز نشده اند، گفت: پروژه هایی که تملک‌شان صورت گرفته و طرح مطالعاتی داشته باشند، در بودجه سال آینده لحاظ خواهند شد. هرچند نزدیک به ۷۰۰ پروژه در مناطق تکمیل شده است.

در ادامه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره های گذشته گزارش اقدامات ارائه می شد و بهترین محک برای میزان و صحت کار بود، گفت: این همکاری صمیمانه همواره نتایج مثبتی داشت و امیدواریم امروز نیز این نتایج را داشته باشد. در گزارش ۹ ماهه قطعا برخی امور تکمیل شده و گزارش آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/