آغاز طرح استقبال از بهار توسط خدمات شهری منطقه ۵
آغاز طرح استقبال از بهار توسط خدمات شهری منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در آستانه نوروز عوامل خدمات شهری منطقه ۵ ارائه خدمات برای ۵۰ محله شرق تبریز را آغاز کردند. به گزارش شهریار، در طرح استقبال از بهار خدمات گسترده ای مانند تعمیر و تعویض جداول آسیب دیده، رنگ کاری جداول و نرده های معابر، شستشوی جداول و نرده های معابر، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در آستانه نوروز عوامل خدمات شهری منطقه ۵ ارائه خدمات برای ۵۰ محله شرق تبریز را آغاز کردند.

به گزارش شهریار، در طرح استقبال از بهار خدمات گسترده ای مانند تعمیر و تعویض جداول آسیب دیده، رنگ کاری جداول و نرده های معابر، شستشوی جداول و نرده های معابر، رفت و روب و نظافت معابر، لایروبی جوب ها و آب‌روهای سطح حوزه و … به اجرا در می آید.
آسفالت و لکه گیری و چاله زدایی معابر از دیگر اقداماتی است که در آستانه فرا رسیدن سال جدید انجام خواهد گرفت. علاوه بر تعمیر و نوسازی، شستشو و ضدعفونی کردن ۷۰۰ باکس و جایگاه زباله شرق تبریز نیز از دیگر اقداماتی است که توسط عوامل نواحی سه گانه معاونت خدمات شهری منطقه ۵ صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش، در راستای زیباسازی معابر در طرح استقبال از بهار نیز علاوه بر ساماندهی و رنگ آمیزی دیواره پل های میدان شهید فهمیده، ۲۰۰ هزار گلدان از انواع گل های بهاری در ۱۱ نوع مختلف شامل شمعدانی، ناز صورتی، ناز گوشتی، ناز یخی، سدوم، مغربی، آنادورا، کرئوپسیس، استئوسپرموم، رعنا زیبا و شب بو خیریتولید و در معابر شرق تبریز کاشته خواهد شد.