جشنواره انار کرج ۲ روز دیگر تمدید شد
جشنواره انار کرج ۲ روز دیگر تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۱۳‌هزار نفر از جشنواره شب چله و انار کرج بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: بنا بود دومین جشنواره شب چله و انار کرج به میزبانی پارک ایران کوچک، از ۲۸ آذر تا یکم دی ماه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۱۳‌هزار نفر از جشنواره شب چله و انار کرج بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: بنا بود دومین جشنواره شب چله و انار کرج به میزبانی پارک ایران کوچک، از ۲۸ آذر تا یکم دی ماه برگزار شود که به دلیل استقبال شهروندان، تا ۳ دی تمدید شده است.

وی افزود: در حاشیه این جشنواره ورک‌شاپ و کارگاه زنده صنایع دستی در رشته‌های ملیله کاری، حکاکی روی چرم، خراطی، سفالگری، نقاشی و خطاطی برگزار شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: برگزاری کارگاه عملی و برگزاری ورکشاپ باعث آشنایی بیشتر مردم و بازدیدکنندگان با هنرهای سنتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: دومین جشنواره شب چله و انار کرج با نمایش آداب و رسوم یلدایی اقوام ایرانی همراه است و انار به عنوان نماد سفره شب یلدا در میان غرفه‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری خودنمایی می‌کند.

منتشر شده در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲