دورهمی شاد بیش از۳۰۰ سالمند منطقه۱۴
دورهمی شاد بیش از۳۰۰ سالمند منطقه۱۴

دورهمی شاد بیش از۳۰۰ سالمند منطقه۱۴ به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، یاد یاران عنوان ویژه برنامه ای بود که به مناسبت هفته سلامت و با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در مجموعه شهربانو شهید علیمرادیان برگزار شد. در این مراسم حمید صاحب مدیر کل […]

دورهمی شاد بیش از۳۰۰ سالمند منطقه۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، یاد یاران عنوان ویژه برنامه ای بود که به مناسبت هفته سلامت و با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در مجموعه شهربانو شهید علیمرادیان برگزار شد.

در این مراسم حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در ارتباط با حال خوب در سالمندان به ایراد سخنرانی پرداخت و مدعوین با بخش های شاد و متنوعی از جمله شعبده بازی و آکروبات، همنوایی وسرود خوانی گروه مهرگان، مسابقه گروهی، دف و دهل نوازی، شعر و دکلمه خوانی سه هنرمند سالمند لحظات ماندگاری را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

همچنین در حاشیه این برنامه، نمایشگاهی از آثار منتخب گنجینه های شهر همراه با ارائه میز خدمات سلامت به سالمندان با همکاری مرکز بهداشت شرق تهران برپا شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دبیران محلات و منتخبین منطقه ای اولین رویدادگنجینه های شهر با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.