اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه خدمت به مردم است
اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه خدمت به مردم است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در سومین نشست دوره‌ای خود در جمع صمیمی نمازگزاران مسجد خندق واقع در محله دستگرد با اشاره به اینکه اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه مردم و خدمت به مردم است، اظهار کرد: افتخار من و همکارانم در مدیریت ناژوان هم به واسطه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در سومین نشست دوره‌ای خود در جمع صمیمی نمازگزاران مسجد خندق واقع در محله دستگرد با اشاره به اینکه اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه مردم و خدمت به مردم است، اظهار کرد: افتخار من و همکارانم در مدیریت ناژوان هم به واسطه حضور مستمر و میدانی در عرصه میان شهروندان، مردم محلات و کشاورزانی است که هویت بخش اصلی ناژوان در همه سطوح هستند.

وی افزود: موضوعات کاری در ناژوان به دو دسته امور جاری و روزانه و برنامه‌ها و اقدامات پروژه‌ای تقسیم می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: دسته‌ای از امور مستقیم به مدیریت ناژوان مرتبط است، دسته‌ای در ارتباط با همجواری و منطقه ۹ در حاشیه شمالی عرصه و منطقه ۱۳ در حاشیه جنوبی عرصه است و دسته‌ای دیگر در حوزه کلان مدیریت شهری و دسته‌ای در قالب تعاملات بین بخشی است، همچنین دسته‌ای دیگر خارج از شرح وظایف سازمانی ناژوان و مرتبط به سایر دستگاه‌ها است که البته به جرئت می‌توانیم بگوییم به همت رؤسای ادارات، مسئولان و کارشناسان زحمتکش و خدوم در مدیریت ناژوان در این دوره نیز سعی شده است به تمام این وجوه توجه و توازن در برنامه‌ها و اقدام‌ها برقرار شود.

قائلی با توجه به دغدغه‌ها و موضوعات مطرح شده شهروندان به تشریح کلی طرح جامع اراضی ناژوان و کاربری تعریف شده برای عرصه ابلاغی شورای عالی معماری و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و به برخی از موارد مرتبط به موضوعات مطرح شده و اقدامات مدیریت ناژوان در این موضوعات اشاره کرد.

وی ادامه داد: موارد مرتبط به مدیریت ناژوان و تعامل و همکاری با حوزه‌های دیگر شهری و استانی به صورت همه‌جانبه تا حد توان با جدیت و تعهد همان‌گونه که در این نشست مورد انتظار اهالی و کشاورزان بود، پیگیری شده است و این پیگیری‌ها تا زمانی که توفیق خدمت در این مسئولیت را داشته باشیم حتی اگر یک روز دیگر باشد، ادامه دارد.

اعتبار سازمان‌ها و مسئولان به واسطه خدمت به مردم است

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به مطالبات مردم گفت: تلاش می‌کنیم از مطالب مفید و نقد منصفانه در راستای اهداف و خواسته‌های بحق مردم از همه ظرفیت‌ها، از حضور میدانی گرفته تا دیدار چهره به چهره یا رصد فضای مجازی، ارتباطات تلفنی ۱۳۷، ارتباطات رادیویی شهردار اصفهان و در نهایت ملاقات‌های مردمی دوشنبه‌های هر هفته استفاده کنیم، اما در کل مشی و منش ما کار واقعی در فضای حقیقی است که همان کار جهادی و شبانه‌روزی و ارتباط با ولی‌نعمتان ما و انقلاب یعنی مردم است.

وی تاکید کرد: با مردم ارتباط برقرار می‌کنیم، زیرا معتقدیم هیچ توفیقی بالاتر از شنیدن حرف، دغدغه، انتقاد و مطالبه درست مردم از زبان خودشان و میدان عمل نیست.

قائلی ادامه داد: ما اهل وعده‌های فراقانونی، نشدنی و شعاری نیستیم؛ کاری که شدنی باشد تا پای جان برای تحقق آن تلاش می‌کنیم و کار نشدنی را صادقانه به مردم می‌گوییم و به روش‌های مختلف در راستای یافتن راه‌حل‌ها کمک می‌گیریم، اهالی ناژوان و کشاورزان نیز بدانند اگر می‌گوییم کاری کرده‌ایم، به‌طور قطع انجام شده است، اگر می‌گوییم کاری را انجام می‌دهیم برای تحقق آن تلاش می‌کنیم و تمام اسناد مکتوب و مصور این گفته‌ها و اقدامات موجود است.