فاز نخست بزرگراه شمالی کرج به بهره‌برداری می‌رسد
فاز نخست بزرگراه شمالی کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری موافقت کرد یکی از مراکز درمانی حوالی میدان توحید خدمات رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهند. وی با اشاره به پروژه ساختمانی فرهنگی و ورزشی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری موافقت کرد یکی از مراکز درمانی حوالی میدان توحید خدمات رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهند.

وی با اشاره به پروژه ساختمانی فرهنگی و ورزشی واقع در منطقه آق تپه، افزود: با تصویب شورای شهر، ۱۴ میلیارد تومان به عدد ردیف پروژه اضافه می‌شود و تا قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه هفته آینده فاز ۱ بزرگراه شمالی به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب زیر بار ترافیک می‌روند.

وی در خصوص طرح تفضیلی شهر، تصریح کرد: طرح تفضیلی از سه بخش رابطه، معابر و پهنه‌بندی تشکیل شده است و در حال حاضر جلسات متعددی در ارتباط با طرح تفضیلی برگزار می‌شود.

ایزدیار با بیان اینکه کارکرد طرح تفضیلی پنج سال است، گفت: ۱۴ سال از طرح تفضیلی می‌گذرد از سال ۸۸ تا الان فقط تغییراتی در طرح تفضیلی ایجاد کردند و در تلاش هستیم طرح تفضیلی را آماده کنیم تا حداقل کارکرد ۱۰ ساله داشته باشد.