کاهش قابل توجه رانندگان سرویس مدارس گرگان / تعرفه خدمات به صرفه نیست
کاهش قابل توجه رانندگان سرویس مدارس گرگان / تعرفه خدمات به صرفه نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ابوالفضل تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل استقبال نکردن رانندگان سرویس مدارس از فعالیت تحت پوشش شهرداری گرگان به واسطه نداشتن توجیه اقتصادی برای آن‌ها، والدین در آینده نزدیک با چالشی جدی مواجه خواهند شد. وی با بیان اینکه تذکرات لازم به شهردار و مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ابوالفضل تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل استقبال نکردن رانندگان سرویس مدارس از فعالیت تحت پوشش شهرداری گرگان به واسطه نداشتن توجیه اقتصادی برای آن‌ها، والدین در آینده نزدیک با چالشی جدی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم به شهردار و مجموعه مدیریت شهری داده شده است، افزود: برای جلب رضایت رانندگان نرخ مصوب سرویس مدارس باید افزایش پیدا کند، چراکه خدمات این افراد در قبال مسئولیتی که به عهده دارند، بسیار ناچیز است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۲۵۰ سرویس مدارس به صورت قانونی زیر نظر شرکت‌ها فعالیت داشتند، اضافه کرد: امسال این رقم به نصف کاهش یافته است با این حال در تلاش هستیم تا با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در این حوزه، نظر رانندگان سرویس مدارس را جلب کنیم.

تجری حمایت نکردن شهرداری گرگان در قبال این تعیین تعرفه را یکی دیگر از دلایل بی میلی رانندگان به فعالیت در این حوزه دانست و گفت: شهرداری گرگان نیز باید در حوزه‌هایی همچون ارائه قطعات خودرو با قیمت مناسب با رانندگان همراهی داشته باشد.

وی استفاده از رانندگان مورد تأیید شهرداری برای سرویس مدارس را ضروری دانست و افزود: سازمان تاکسیرانی گرگان نسبت به بررسی استانداردهای خودرو همچون ایمنی، معاینه فنی و بیمه خودرو حساسیت دارد، از این رو بهتر است والدین صرفاً از رانندگان دارای مجوز برای سرویس مدارس استفاده کنند.