سومین پارک جنوب غرب تبریز به تصفیه‌خانه لوکال فاضلاب مجهز می‌شود
سومین پارک جنوب غرب تبریز به تصفیه‌خانه لوکال فاضلاب مجهز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای سومین تصفیه خانه لوکال فاضلاب در سطح پارکهای جنوب غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: تصفیه خانه لوکال با هدف مقابله با بحران کم آبی، پیشگیری از هزینه های تخلیه چاه سرویس های بهداشتی و در راستای حفاظت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای سومین تصفیه خانه لوکال فاضلاب در سطح پارکهای جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: تصفیه خانه لوکال با هدف مقابله با بحران کم آبی، پیشگیری از هزینه های تخلیه چاه سرویس های بهداشتی و در راستای حفاظت از محیط زیست در پارک نیلوفر به عنوان سومین پارک منطقه در حال احداث است.

وی ادامه داد: اجرای این عملیات برای اولین بار در تبریز در پارک زنده یاد استاد کریمی مراغه ای و پارک چشم انداز اجرایی شده است.

رشتبری با اشاره به بحران کم آبی عنوان کرد: یکی از پارامترهای مهم جوامع توسعه یافته بهره مندی از سیستم‌های جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب است که با توجه به شرایط خشکسالی، استفاده از ظرفیت پساب فاضلاب می‌تواند نقش موثری در افزایش آب های زمینی  داشته باشد.

وی آغاز این عملیات را از سه ماه گذشته عنوان کرد و افزود: برای احداث این تصفیه خانه ها اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال صرف شد و بعد از بهره برداری در پارک های زنده یاد کریمی مراغه ای و چشم انداز، به زودی در پارک نیلوفر هم به بهره برداری می رسد.