عدم تأیید فرمانداری مهم نیست
عدم تأیید فرمانداری مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا در جریان بررسی «اعتراض هیئت تطبیق به موضوع ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین‌المللی تهران» با بیان اینکه نشستی با فرماندار تهران در خصوص نمایشگاه برگزار کردیم، اظهار کرد: ما با چند مشاور قانونی صحبت کردیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا در جریان بررسی «اعتراض هیئت تطبیق به موضوع ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین‌المللی تهران» با بیان اینکه نشستی با فرماندار تهران در خصوص نمایشگاه برگزار کردیم، اظهار کرد: ما با چند مشاور قانونی صحبت کردیم و دیدیم بند ۲۰ ماه ۵۵ قانون شهرداری ها در این خصوص کافی است. ما دردنامه ای برای این دوستان نوشتیم و گفتیم مهم نیست که تأیید کنید یا خیر. یا زور آنها نمی‌رسد یا دلشان نمی خواهند یا دلشان برای مردم نمی سوزد.

وی با تأکید بر اینکه درخواست ما این بود که نمایشگاه های پر ازدحام در نمایشگاه بین المللی برگزار نشود، خاطرنشان کرد: بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون، شهرداری را ملزم به جلوگیری از ایجاد و تأسیس کلیه امکانی کرده که به هر نحوی از انحاء، موجب بروز مزاحمت برای ساکنین می شود.

چمران با بیان اینکه اعلام کرده اند که نمایشگاه سئول جنبه بین المللی دارد و امکان تعطیلی آن نیست، یادآور شد: ما نگفتیم که نمایشگاه تعطیل شود، بلکه درخواست کردیم که بخشی از نمایشگاه ها جابجا شود و تقسیم کار با شهر آفتاب صورت بگیرد. این مزاحمت ها جای تأسف و تأمل دارد برای بی فکری افرادی که نمی خواهند مسئولیت بپذیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: امروز باید این طرح تا پایان وقت اداری به فرمانداری ارسال شود و اطمینان داریم که قطعاً نمی پذیرند و به هیئت حل اختلاف ارسال خواهند کرد و هیئت هم در حضور ما، مسائل را می پذیرند اما ناگهان رأی به نفع دیگری می شود. وقتی ما هستیم کسی مشکل و سوالی ندارد و وقتی می خواهند رأی بدهند، رأی آنها به شکل دیگری صادر می شود.

گفتنی است این طرح با حداکثر آراء موافق اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام/