اخطار برای واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم در سطح منطقه ۶ تبریز
اخطار برای واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم در سطح منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ تبریز گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم، به واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم سطح منطقه ۶ اخطار داده شد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تأمین رفاه شهروندان و رفع مزاحمت ها، اجرای بند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ تبریز گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم، به واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم سطح منطقه ۶ اخطار داده شد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تأمین رفاه شهروندان و رفع مزاحمت ها، اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری ها در اولویت امور اجرائی مدیریت منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست و شکایات واصله از سوی شهروندان، پس از شناسایی اصناف و مشاغل مزاحم از طریق کارشناسان و گشت های ویژه، به واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم در سطح منطقه اخطاریه ابلاغ شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ تبریز ادامه داد: پس از صدور اخطاریه های لازم و ابلاغ آرای کمیسیون در مهلت معینه به صاحبان مشاغل در خصوص رفع مزاحمت، واحد تشخیص مزاحمت حوزه معاونت خدمات شهری منطقه نسبت به اجرای کمیسیون اقدام می کنند.

شهروندان می توانند هر گونه، مزاحمت، موانع اصناف و کسبه و همچنین معضلات شهری را با شماره ۱۳۷ به همکاران شهرداری اطلاع رسانی کرده و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری منطقه ۶ تبریز در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع معضل و تامین آسایش و امنیت شهروندان اقدام می کنند.