کاهش بار ترافیکی با اصلاح هندسی میدان بسیج مستضعفین
کاهش بار ترافیکی با اصلاح هندسی میدان بسیج مستضعفین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار این منطقه اظهار کرد: پروژه اصلاح هندسی و کوچک سازی میدان بسیج مستضعفین با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده و معابر اطراف و رفاه حال شهروندان اجرایی شده است. وی افزود: میدان بسیج مستضعفین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار این منطقه اظهار کرد: پروژه اصلاح هندسی و کوچک سازی میدان بسیج مستضعفین با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده و معابر اطراف و رفاه حال شهروندان اجرایی شده است.

وی افزود: میدان بسیج مستضعفین به دلیل دسترسی به معابر اصلی از جمله خیابان فدائیان اسلام، شهید غلامی(ورامین) و شهید غیوری از محدوده‌های پرتردد منطقه به شمار می‌آید که با توجه به شکل هندسی آن از حدود ۲٠ سال گذشته در این محدوده با مشکلات ترافیکی زیادی مواجه بودیم که با کوچک سازی آن بار ترافیکی رفع شد.

شنگی با بیان اینکه اجرای طرح های اصلاح هندسی معابر و میادین یکی از مهمترین مسائلی است که در اجرای طرح های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش مهمی ایفا می کند، ادامه داد: در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و بهسازی این میدان با کوچک سازی آن در راستای تکمیل پروژه پیاده راه سازی خیابان های فدائیان اسلام، قم و شهید بیات از ۱۵ شهریور ماه و در آستانه بازگشائی  مدارس آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲۰ اظهار داشت: با کوچک کردن این میدان ایجاد تداخلات حرکتی به سمت خیابان شهید غلامی (ورامین) رفع خواهد شد و شاهد روانی ترافیک و تردد آسان تر شهروندان هستیم.

انتهای پیام/