سازمان آتش‌نشانی تبریز به مدرن ترین تجهیزات روز، مجهز شود
سازمان آتش‌نشانی تبریز به مدرن ترین تجهیزات روز، مجهز شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه آموزش‌های همگانی جهت پیشگیری از حوادث یکی از اهداف نامگذاری روز آتش نشانی و خدمات ایمنی است، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز باید به مدرن ترین تجهیزات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه آموزش‌های همگانی جهت پیشگیری از حوادث یکی از اهداف نامگذاری روز آتش نشانی و خدمات ایمنی است، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز باید به مدرن ترین تجهیزات روز، مجهز شود.

به گزارش شهریار، آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم در دیدار با حمعی از  کارکنان سازمان آتش نشانی تبریز ضمن تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در خصوص  رشادت های این قشر اظهار کرد: پیامبر اکرم اسلام(ص) فرموده اند، کسی که گروهی از مسلمانان را از گزند و خطر سیل و آتش سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

وی با اشاره به تاسیس نخستین ایستگاه آتش نشانی کشور در تبریز در سال ۱۲۲۱، افزود: تبریز کهن در خیلی از عرصه ها اولین است که برج یانقین مصداقی بر اولین بودن تبریز در حوزه آتش نشانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز  ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه آموزش های همگانی جهت پیشگیری از بروز حوادث و حفاظت از سرمایه های ملی را از اهداف نامگذاری روز آتش نشانی خواند و گفت: این روز بهترین فرصت برای قدردانی از رشادت های آتش نشان های قهرمان شهرمان است.

آیت الله آل هاشم همچنین در ادامه با بیان اینکه در رویکرد نوین مدیریت شهری، طرح های راهبردی جهت بهبود عملکرد خدمت و افزایش رضایتمندی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: یکی از نیازهای مورد توجه شهروندان وجود ایستگاه های آتش نشانی در مناطق مختلف شهر است برهمین اساس باید احداث و جانمایی ایستگاه ها به صورت عادلانه و منطقی در اقصی نقاط شهر انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی مستمر سازمان‌های آتش‌نشانی با مراکز علمی، نظامی، پزشکی موجب بهبود کارایی در خدمت رسانی می شود، خاطر نشان کرد: تعیین صلاحیت فنی تجهیزات اطفای حریق شرکت‌های خصوصی و دولتی، اشاعه و ترویج رشته های ورزشی جهت حفظ تندرستی و جسمانی آتش نشان‌ها از ضروریات مورد نیاز برای بهبود عملکرد نیروهای زحمت کش آتش نشان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از  آتش نشان های قهرمان با بیان‌اینکه تجلیل و تکریم پیشکسوتان این حوزه در دستور  کار مدیران قرار گیرد، گفت:  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز باید به مدرن ترین تجهیزات روز مجهز شود.

گفتنی است دراین مراسم یعقوب هوشیار شهردار تبریز گزارشی از خرید تجهیزات جدید آتش نشانی تبریز با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه را به اطلاع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز رساند.