ثبت بیش از ۳۰۰ اقدام و ایده مردمی در طرح ملی شهریاران لرستان
ثبت بیش از ۳۰۰ اقدام و ایده مردمی در طرح ملی شهریاران لرستان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهرداد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون شهرستان‌های چگنی و سلسله نسبت به سایر شهرستان‌های استان در اجرای این طرح است پیشرو بوده اند و انتظار می‌رود با توجه به مهلت محدود سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دهند. وی افزود: با وجودی که استاندار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهرداد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون شهرستان‌های چگنی و سلسله نسبت به سایر شهرستان‌های استان در اجرای این طرح است پیشرو بوده اند و انتظار می‌رود با توجه به مهلت محدود سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: با وجودی که استاندار در چندین دوره برای اطلاع رسانی و اقدام نسبت به ثبت ایده فراخوان عمومی داده است تاکنون برخی مدیران کل استان از جمله صدا و سیما دفتر جذب و سرمایه گذاری اساتید دانشگاه و رئیس بنیاد ملی نخ است همگان ایده‌های خود را ثبت نموده‌اند.

دبیر رویداد ملی شهریاران با اشاره به استقبال لایحه‌های مختلف اجتماعی در ثبت ایده‌ها خاطر نشان کرد: طرح شهریاران یکی از اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم برای تحقق مردمی سازی اموراست که توسط رئیس جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت در بیست و هشتم مرداد رونمایی شد.

لک با بیان اینکه در رویداد ملی شهریاران دولت می‌خواهد وظایفی را که بر عهده دارد توسط حلقه‌های میانی به مردم بسپارد تصریح کرد: در طرح شهریاران به دنبال شناسایی، الگو نمایی، ارزیابی، تجلیل، شتاب دهی و حمایت از ایده‌ها و فعالیت‌های پایه هستیم که متعلق به مسئولان و حلقه‌های میانی است و مقرر شده اقداماتی که طی دو سال گذشته متعلق به دولت بوده و منجر به میدان آوردن مردم شده است شود.

وی اضافه کرد: در این طرح ایده‌ها و اقدامات پس از جمع آو ری در کمیته داوری که متشکل از حلقه‌های میانی، نخبگان، متخصصان ایده و جمعی از مسئولان مربوطه است در کمیته داوری بررسی و در سطح ملی استانی تجلیل می‌شوند همچنین ایده‌هایی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند به عرصه شتاب دهی و اجرا وارد می‌شود.

مهلت ثبت ایده‌ها تا پایان آذرماه تمدید شده و تمامی حلقه‌های میانی و مسئولان می‌توانند نسبت به ثبت ایده و اقدامات اثرگذار خود در راستای حل مسائل تخصصی محلی و ملی در پایگاه اینترنتی شهریاران اقدام کنند.