اجرای ویژه‌برنامه ” این راه ادامه دارد ” در منطقه ۱۳
اجرای ویژه‌برنامه ” این راه ادامه دارد ” در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه گفت: همزمان با ولادت بانوی دو عالم و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌ای با عنوان ” این راه ادامه دارد ” در محلات این منطقه برگزار شد.  شهردار منطقه۱۳ با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه گفت: همزمان با ولادت بانوی دو عالم و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌ای با عنوان ” این راه ادامه دارد ” در محلات این منطقه برگزار شد. 

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به حرکت کاروان فرهنگی در نواحی چهارگانه گفت: این برنامه ها در قالب اجرای سرود، پخش نماهنگ های مرتبط با روز مادر و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.  

محمدهادی علی‌احمدی اظهار داشت: در این برنامه، خودروی مجهز به سیستم تصویر و صوت با استقرار در میدان های اصلی از جمله میدان اطلاعات، فلکه دوم نیروی هوایی با همراهی گروه سرود نوجوانان “آوای رضوان ” در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) و دلیر مردی های حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ های مختلفی را اجرا کردند.

وی همچنین از پذیرایی شهروندان و همکاران در ساختمان منطقه۱۳، اکران بنر، استندهای مرتبط با این مناسبت ها و برگزاری زیارت عاشورا همراه با اهدای موارد فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/