حضور سفیران محیط زیست خانه کودک منطقه ۵ در پارک ساحل
حضور سفیران محیط زیست خانه کودک منطقه ۵ در پارک ساحل

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شهرام اسدی شهردار ناحیه۷ از حضور سفیران محیط زیست خانه کودک محله جنت آباد جنوبی در پارک ساحل خبر داد. وی گفت: حفظ زمین، منابع طبیعی و برقراری ارتباط با حیوانات و همین طور طبیعت از جمله مواردی است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شهرام اسدی شهردار ناحیه۷ از حضور سفیران محیط زیست خانه کودک محله جنت آباد جنوبی در پارک ساحل خبر داد.

وی گفت: حفظ زمین، منابع طبیعی و برقراری ارتباط با حیوانات و همین طور طبیعت از جمله مواردی است که در کودکی به هر فرد یاد داده می‌شود.

اسدی در ادامه افزود: آموزش حفاظت از محیط زیست نه ‌تنها یک کار خوب، بلکه موضوعی حیاتی برای آینده‌ فرزندان و طبیعت است، از این با همت معاونت اجتماعی منطقه و همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی و آموزش های شهروندی با هماهنگی خانه کودک ها، جمعی از “کودکان سفیر محیط زیست خانه کودک محله جنت آباد جنوبی “در پارک ساحل به همراه مادران خود پس از صرف صبحانه سالم و آموزش های زیست محیطی با زبان کودکانه، جهت همراهی در پاکسازی محیط شهری به فعالیت پرداختند.

انتهای پیام/