افزایش ضریب ایمنی در شهر با رونمایی از دستاوردهای جدید آتش‌نشانی اصفهان
افزایش ضریب ایمنی در شهر با رونمایی از دستاوردهای جدید آتش‌نشانی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ پنجشنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان اظهار کرد: همه‌ساله هفتم مهرماه بهانه‌ای است تا از آتش‌نشانانی که همیشه آماده کمک‌رسانی به شهروندان هستند تقدیر و تشکر به عمل آید. وی افزود: با توجه به امکانات فراهم شده و نیروهای با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ پنجشنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان اظهار کرد: همه‌ساله هفتم مهرماه بهانه‌ای است تا از آتش‌نشانانی که همیشه آماده کمک‌رسانی به شهروندان هستند تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی افزود: با توجه به امکانات فراهم شده و نیروهای با دانش و مهارت، روزبه‌روز ایمنی شهر افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد رونمایی از یک پهپاد بودیم که به کمک تجهیزات آتش‌نشانی آمده است، ادامه داد: رونمایی از چند سامانه برای افزایش سرعت دسترسی به نقطه حادثه، همچنین برگزاری اولین مانور استفاده از سگ‌های زنده‌یاب همه امکاناتی است که کنار هم موجب افزایش ضریب ایمنی شهر می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم هیچ‌گاه تلفن این مرکز زنگ نخورد و شاهد حادثه‌ای نباشیم، اما به هر حال زندگی و مسائل روزمره ممکن است ما را با خطراتی مواجه کند، بنابراین باید همیشه آماده باشیم، مانور و رونمایی‌های امروز نشان داد که آتش‌نشانی اصفهان بسیار آماده است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی پیگیر بودند و مأموریت ویژه دارند تا آخرین تجهیزات و امکانات را از حیث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در آتش‌نشانی اصفهان آماده کنند، در این راستا در حال حرکت به سمت یک آتش‌نشانی هوشمند هستیم که دقت و سرعت را در مقابله با حوادث افزایش می‌دهد.