روشنایی پارک فرهنگ رسالت اصلاح و تکمیل شد
روشنایی پارک فرهنگ رسالت اصلاح و تکمیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: در تداوم اصلاح روشنایی پارک های سطح حوزه منطقه ۷ تبریز، اصلاح، تعویض و تعمیر روشنایی پارک فرهنگ رسالت در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.  به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: روشنایی پارک فرهنگ رسالت، با هدف بهره مندی بهتر از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: در تداوم اصلاح روشنایی پارک های سطح حوزه منطقه ۷ تبریز، اصلاح، تعویض و تعمیر روشنایی پارک فرهنگ رسالت در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت. 

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: روشنایی پارک فرهنگ رسالت، با هدف بهره مندی بهتر از فضاهای شهری و زیباسازی و بهبود روشنایی در شب اصلاح شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت وجود نور و روشنایی در شب به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری و تأمین امنیت شهروندان ، عملیات رفع خاموشی و تقویت روشنایی پارک های سطح منطقه اجرایی شد.

شهردار منطقه۷ گفت: در راستای مطالبات مردمی در خصوص اصلاح روشنایی پارک فرهنگ و تکمیل نواقص پارک های ستارخان و نیلوفر، طی هفته گذشته عملیات ساخت و تولید ۸ عدد پایه چراغ ۶ متری و ۱۶پروژکتور توسط متخصصین فنی منطقه انجام و در حال نصب است.

آدی بیگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث روشنایی پارکها از اول سال افزود: در سال گذشته روشنایی بیش از ۱۶ پارک و معابر اصلی سطح حوزه و بخشی از این پارک اصلاح گردید که در تداوم این عملیات طی ماه های گذشته اصلاح روشنایی پارکهای صفای آخماقیه،فضای سبز خیابان اخوان ،پارک رازی و تلاش انجام گرفته است.

گفتنی است، تامین روشنایی پارک ها و معابر اصلی منطقه در راستای زیباسازی و بهره مندی شهروندان و مسافران از فضاهای شهری از برنامه های اصلی شهرداری منطقه بوده و توجه به شیوه های مختلف زیباسازی جنوب غرب تبریز به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر مورد توجه شهرداری منطقه بوده که اصلاح روشنایی معابر و پارک ها نیز در این راستا انجام می شود.