دیدار شهردار و مدیران منطقه۹ با خانواده معظم شهید والامقام «علیرضا رضایی»
دیدار شهردار و مدیران منطقه۹ با خانواده معظم شهید والامقام «علیرضا رضایی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۹ گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا به تقلای هرچه بیشتر مدیران برای خدمت جهادی در مسیر سرافرازی کشور می انجامد. به گزارش شهریار، بر اساس برنامه ریزی های مدیریت منطقه جهت دیدار هفتگی با خانواده معظم شهدا و در راستای کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید سرافراز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۹ گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا به تقلای هرچه بیشتر مدیران برای خدمت جهادی در مسیر سرافرازی کشور می انجامد.

به گزارش شهریار، بر اساس برنامه ریزی های مدیریت منطقه جهت دیدار هفتگی با خانواده معظم شهدا و در راستای کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید سرافراز آذربایجان، هادی بدری حامد به همراه تنی چند از مدیران  منطقه با حضور در بیت خانواده شهید والامقام علیرضا رضایی ، با مادر بزرگوار این شهید دیدار کردند.

در این دیدار، شهردار منطقه با بیان اینکه شهدای سرافراز همواره الگوی مدیران برای تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه هستند، اظهار داشت:  تکریم و عرض ارادت به ساحت خانواده های معظم شهدا، وظیفه اخلاقی و توفیق بزرگی است که نصیب خادمان مردم در شهرداری گردیده و بی شک آثار این دیدارها به تقلای هرچه بیشتر مدیران برای خدمت جهادی در مسیر سرافرازی کشور خواهد انجامید.

در این دیدار مادر شهید علیرضا رضایی با ابراز خرسندی از این دیدار به نقل خاطره ای از ویژگی های اخلاقی و اعتقادی این شهید سرافراز پرداخت.

شهید علیرضا رضایی از بسیجیان داوطلب حضور در جبهه های حق علیه باطل بود که در سال۶۳ و در عملیات بدر در جزایر مجنون به مقام شهادت نائل آمد.