اولین بازار گل تبریز در پیاده‌راه امین راه اندازی می‌شود
اولین بازار گل تبریز در پیاده‌راه امین راه اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از راه اندازی اولین بازار گل تبریز، در پیاده راه امین خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور رونق بخشی به پیاده راه امین و ایجاد حس سرزندگی به این پیاده راه، شهرداری منطقه ۸ از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از راه اندازی اولین بازار گل تبریز، در پیاده راه امین خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور رونق بخشی به پیاده راه امین و ایجاد حس سرزندگی به این پیاده راه، شهرداری منطقه ۸ از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مدت یک ماه اولین بازار گل تبریز را در این پیاده راه اندازی می کند تا انواع گلهای فصلی و گلهای آپارتمانی را زیر قیمت بازار به مردم عرضه شود.

جان فشان افزود: با سیاستگذاری صحیح و استفاده از پتانسیل های همه جانبه در سطح منطقه بسترهای رشد در همه زمینه‌ها علی الخصوص در بخش مشارکت و سرمایه گذاری را مهیا خواهیم کرد و به همین منظور اولین بازار گل تبریز را با هدف ایجاد همگرایی، کمک و حمایت از تولیدکنندگان گل و فرهنگ سازی نگهداری گل در شهر اولین‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به بسط دادن پرورش گل وگیاه تصریح کرد: باید فرهنگ پرورش گل وگیاه را در تبریز نهادینه کنیم تا افراد علاقه مند به کاشت و پرورش گل وگیاه بتوانند به وسیله این بازارها محصولات و تولیدات خود را به منظور ایجاد شادی و نشاط و آرامش روح و روان در درون خانه نیز بسط و ارائه دهند.

جان فشان در پایان از فعالان حوزه گل دعوت کرد تا با شهرداری منطقه ۸ در برپایی بازار گل همکاری کرده و محصولات خود به قیمت عمده در این بازار عرضه کنند.