اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی در منطقه ۹ اصفهان
اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی در منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نگاه ویژه شهرداری این منطقه مبنی بر محله‌محوری و رعایت عدالت در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی و تسهیل در تردد عابران و وسایل نقلیه عملیات ترمیم پل‌های بتنی سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نگاه ویژه شهرداری این منطقه مبنی بر محله‌محوری و رعایت عدالت در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی و تسهیل در تردد عابران و وسایل نقلیه عملیات ترمیم پل‌های بتنی سطح این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ساماندهی انهار و مادی‌های سطح منطقه ۹ شامل تعمیرات، رفع خطر، ایمن‌سازی و بدنه‌سازی، اصلاح و رفع خطر دریچه‌های آب‌رو، اجرای جان‌پناه مناسب برخی نهرها در دست اقدام است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: با پیگیری اداره عمران این منطقه، عملیات تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح منطقه برای تسهیل و روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در حال انجام است، خاطر نشان کرد: احداث آبراهه و کانیو در سطح منطقه و لوله‌گذاری برخی از جوی‌ها بر حسب نیاز برای احیا و تعمیرات اجرا شده است.

قاضی‌عسگر با اشاره به ضرورت توسعه عمرانی و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام در منطقه ۹ اصفهان گفت: با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه ۹ طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح منطقه به اجرا درآمده است که امیدواریم با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقای کیفیت شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.