بزرگترین فرش گل کشور با ۴۰ هزار گل رنگارنگ
بزرگترین فرش گل کشور با ۴۰ هزار گل رنگارنگ

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان داشت: فرش دائمی گل در دهمین جشنواره لاله هایِ کرج با مساحتی برابر با ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ گل‌ها پهن شده و همچون سال‌های گذشته برای میهمانان رخ نمایی می‌کند. وی با اشاره به اینکه فرش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان داشت: فرش دائمی گل در دهمین جشنواره لاله هایِ کرج با مساحتی برابر با ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ گل‌ها پهن شده و همچون سال‌های گذشته برای میهمانان رخ نمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرش گل یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هرساله جشنواره لاله‌های کرج است، افزود: بزرگترین فرش گل کشور متشکل از ۳۲ هزار گل لاله و ۸ هزار گل اطلسی در دهمین جشنواره لاله‌های کرج در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

عاقلی گفت: در کنار این فرش گل پلکان تعبیه شده که خانواده‌ها امکان دیده شدن چشم انداز و دورنمای این منظره زیبا را از بالا هم داشته باشند.

عاقلی از جشنواره لاله‌ها به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی البرز و کرج یاد کرد و افزود: برگزاری دهمین جشنواره لاله‌ها با تلاش شبانه روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به ثمر نشسته است.

مسئول باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج افزود: درب باغ گل‌ها در طول دوره جشنواره یعنی تا ۲۷ فرودین از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳