اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان
اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدمهدی مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته کودک و نوجوان اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان برای فرزندان گروه سنی ۳ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدمهدی مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته کودک و نوجوان اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان برای فرزندان گروه سنی ۳ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با کلینیک‌ها و مطب‌های طرف قرارداد این طرح، معاینه در این مراکز به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این طرح افراد عضو صندوق بیمه مکمل درمان تا سقف تعهدات می‌توانند با صدور معرفی‌نامه آنلاین از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند.

وی ادامه داد: فرزندان فاقد عضویت بیمه تکمیلی نیز می‌توانند علاوه بر استفاده رایگان از این طرح، از تخفیف گروهی توافقنامه مذکور برای درمان احتمالی بهره‌مند شوند.

مغروری خاطرنشان کرد: این طرح از بیستم مهرماه تا سی‌ام آذرماه امسال اجرا می‌شود و کارکنان باید پیش از مراجعه به مراکز طرف قرارداد به صورت تلفنی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.