برگزاری اولین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز
برگزاری اولین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در اولین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان) مباحثی درباره مهارت‌های زندگی با تاکید بر خانواده، مهارت‌های ارتباطی، تعریف ارتباط، انواع سبک‌های گفتگو و فرزندپروری عنوان شد. به گزارش شهریار، اولین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان) با هدف توسعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در اولین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان) مباحثی درباره مهارت‌های زندگی با تاکید بر خانواده، مهارت‌های ارتباطی، تعریف ارتباط، انواع سبک‌های گفتگو و فرزندپروری عنوان شد.

به گزارش شهریار، اولین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان) با هدف توسعه و تقویت مهارت‌های زندگی به همت فرهنگسرای الغدیر و با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تبریز در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا برگزار شد.

در این کارگاه وحید رحمانی روانشناس و مشاور خانواده در جمع کارکنان شهرداری تبریز با بیان اینکه طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی تصمیم گیری و حل مسئله، تفکر خلاقانه و تفکر نقادانه، مهارت ارتباطی و مهارت مدیریت رابطه، خودآگاهی و همدلی، مدیریت احساسات و هیجانات و مدیریت استرس مهارت‌های دهگانه زندگی هستند.

 وی در ادامه با اشاره به انواع سبک‌های گفتگو همچون، تهاجمی، منفعلانه یا سلطه پذیر و صریح یا جرات مندانه، گفت: سبک جرات مندانه شاید در کوتاه مدت موثر نباشد ولی اگر بتوانیم در ارتباطات اجتماعی جامعه را به سمت سبک ارتباطی جرات‌مندانه سوق دهیم در بلند مدت می‌توانیم آثار مثبت آن را مشاهده کنیم.
 
کارگاه مهارت های زندگی روزهای هجدهم و بیست و پنجم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح ویژه آقایان و بیستم و بیست و هفتم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح ویژه بانوان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر برگزار و به افراد شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گواهی حضور در دوره اعطا می‌شود.