اجرای طرح نگهداشت محله «۳۰ شهید، ۳۰ محله» در حوزه منطقه ۸ تبریز
اجرای طرح نگهداشت محله «۳۰ شهید، ۳۰ محله» در حوزه منطقه ۸ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح نگهداشت محله «۳۰ شهید، ۳۰ محله» در حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، طرح نگهداشت محله با عنوان «۳۰ شهید، ۳۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح نگهداشت محله «۳۰ شهید، ۳۰ محله» در حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای برنامه‌های مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، طرح نگهداشت محله با عنوان «۳۰ شهید، ۳۰ محله»، توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد.

وی افزود: این خدمات شامل مرمت آسفالت، رنگ آمیزی و شستشوی تابلو محلات، رفت و روب اساسی و لایروبی جوی ها، تعمیر و تعویض باکس های زباله، رسیدگی به دریچه ها  و… است که توسط شهرداری های نواحی منطقه ۸ در محلات مزین به نام شهدا انجام می شود.

شهردار منطقه ۸ گفت: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان هدف شهرداری این منطقه بوده و در کنار ارائه خدمات مستمر به تمامی محلات، همکاری و مشارکت شهروندان نیز ضروری است.

 سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مدیریت شهری است و شهروندان منطقه می توانند مشکلات محله خود را از این طریق بیان کنند.