بازگشت ۱۹۰ مادر زندانی به آغوش خانواده
بازگشت ۱۹۰ مادر زندانی به آغوش خانواده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری پنجمین پویش آزادی مادران زندانی گفت: سنت نیکوی پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیرعمد از سال ۱۳۹۷ در مجموعه شهرداری منطقه ۵ پایه‌گذاری شده است و امسال نیز به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری پنجمین پویش آزادی مادران زندانی گفت: سنت نیکوی پویش آزادی مادران زندانی جرایم غیرعمد از سال ۱۳۹۷ در مجموعه شهرداری منطقه ۵ پایه‌گذاری شده است و امسال نیز به فضل خدای مهربان با کمک شایسته و ارزشمند ۵ میلیارد تومانی شورای اسلامی شهر تهران در روز دوشنبه یازدهم دی ماه و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: پنجمین دوره این پویش با مشارکت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، بنیاد رودکی و موسسه هنرمندان پیشکسوت، به همت همکاران شهرداری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

شریفی ادامه داد: درچهار دوره قبلی از محل منابع جمع‌آوری شده در این پویش ۱۹۰ مادر زندانی آزاد و ۴۶۹ خانواده نیز از حمایت‌های پس از آزادی مادران از قبیل کمک هزینه‌های معیشتی، اشتغال، مسکن و درمان بهره‌مند شده‌اند.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه حدود ۸ پیشکسوت بازیگر در این پویش حضور خواهند داشت تاکید کرد: دو تابلو پیراهن استقلال و پرسپولیس، یک تابلو عکاسی استاد بختیان و چند اثر هنری از بانوان زندانی به نفع آزادی مادران زندانی به فروش خواهد رسید.

شریفی در پایان گفت: در دوره‌های گذشته برگزاری پویش، بانوان آزاد شده در صورت تمایل جهت اشتغال به مراکز مهارت آموزی کوثر معرفی شده‌اند.

 انتهای پیام/