اجرای طرح شهرک امن تبریز از اردیبهشت آینده
اجرای طرح شهرک امن تبریز از اردیبهشت آینده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از پیگیری اجرای طرح شهرک امن خبر داد و گفت: در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی بودجه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پیش از این طرح شهرک امن صد هکتاری متوقف شده، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از پیگیری اجرای طرح شهرک امن خبر داد و گفت: در این راستا نیازمند حمایت دولت هستیم.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی بودجه شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پیش از این طرح شهرک امن صد هکتاری متوقف شده، از مکاتبه با وزیر در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی اجرای این طرح، کمک دولت در این موضوع را مهم دانست و افزود: مقرر شده این موضوع در هیئت دولت مطرح شود.

شهردار تبریز از انتقال این طرح به شهرک مایان خبر داد و در عین حال زمان شروع طرح را پس از ماه مبارک رمضان و در اردیبهشت سال آینده اعلام کرد.

به گفته هوشیار، در این شهرک امن، مجموعه ای چندمنظوره احداث خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای مجموعه شهروند در شرق تبریز گفت: مجموعه رفاهی شهروند همان مجموعه ورزشی ۱۸ هزار متر مربعی است که اصلاحاتی در آن پروژه انجام شده است.

شهردار هوشیار با بیان اینکه  در شرق تبریز عمدتا مرکز رفاهی برای همکاران شهرداری وجود ندارد، خدمات دهی مجموعه شهروند را علاوه بر همکاران، برای عموم مردم اعلام کرد.

به گفته وی، این مجموعه با امکاناتی همچون تالار، اقامتگاه، رستوران، مجموعه ورزشی و… مجموعه‌ای فاخر برای همکاران شهرداری تبریز خواهد بود.