توفیقات شهرداری تهران برای حل مشکلات شهروندان موجب ناراحتی دشمنان مردم خواهد شد
توفیقات شهرداری تهران برای حل مشکلات شهروندان موجب ناراحتی دشمنان مردم خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره تحریم علیرضا زاکانی گفت: به عنوان یکی از آحاد و نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از هرکسی که توسط دستگاه استکبار و کشورهایی که این حلقه را تکمیل می‌کنند تحریم بشود، وظیفه خود می‌دانم که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره تحریم علیرضا زاکانی گفت: به عنوان یکی از آحاد و نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از هرکسی که توسط دستگاه استکبار و کشورهایی که این حلقه را تکمیل می‌کنند تحریم بشود، وظیفه خود می‌دانم که حمایت کنم.

وی ادامه داد: امروز در خبرها آمد که هم وزیر فرهنگ هم شهردار تهران و هم سخنگوی فراجا در لیست جدید تحریم‌های دولت‌های غربی قرار گرفتند.

نادعلی خاطرنشان کرد: در مورد دکتر زاکانی هم که مدیریت شهری را اداره می‌کنند مشخص است که وقتی یک فرد انقلابی با رویکردی تحول خواه شهر را اداره می‌کند، حتما برای آنها مخل است و مزاحمت ایجاد می‌کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که  اگر ما هر توفیقی در برطرف کردن مشکلات مردم کشور و تهران داشته باشیم چشم دشمنان کور می‌شود، عنوان کرد: توفیقات زیاد بوده که آنها دچار ناراحتی می‌شوند و این اشخاص برجسته و مدیران را در لیست تحریم می‌گذارند. 
انتهای پیام/