گشت فراموز سیار در مدارس ابتدایی منطقه ۱۲
گشت فراموز سیار در مدارس ابتدایی منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیر حسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ گفت: گشت‌ فراموز سیار با هدف ارتقای سطح سواد اجتماعی دانش‌آموزان برای گروه مخاطب ۶ تا ۱۲ سال در منطقه ۱۲ در حال اجراست. ساداتی با تأکید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیر حسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ گفت: گشت‌ فراموز سیار با هدف ارتقای سطح سواد اجتماعی دانش‌آموزان برای گروه مخاطب ۶ تا ۱۲ سال در منطقه ۱۲ در حال اجراست.

ساداتی با تأکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های اجتماعی در برخورد با بحران‌های دوره‌های مختلف زندگی افراد افزود: ‎فراموز سیار در قالب گروه آموزشی متخصص متناسب با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سلامت محور از طریق اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش عروسکی، مسابقه و اهدای جوایز به کودکان به کار خود می‌پردازد.

وی از اجرای این برنامه در ۱۰ مدرسه ابتدایی منطقه تاکنون خبر داد و بیان کرد: این مدارس شامل ایمان، قدوسی، سادات، ریحانه، بدر، ایران، ۲۱ بهمن، امید امام، معین و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) بوده که ارائه این نوع خدمات تا پایان سال تحصیلی در دیگر مدارس ابتدایی ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ادامه داد: ‎آموزش و توانمندسازی کودکان در حوزه مهارت‌های رفتاری، موجب ارتقای فرهنگ خودمراقبتی، کنترل خشم و کنترل رفتارهای پرخطر گروه مخاطب خواهد شد و به همین دلیل خانواده‌ها و مسؤولان حوزه فرهنگی و اجتماعی لازم است اهتمام بیشتری برای ارتقای این مهارت‌ها در نسل جوان داشته باشند.

انتهای پیام/