برپایی بازارچه‌های کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۲۲
برپایی بازارچه‌های کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، بازارچه‌های کارآفرینی زنان سرپرست خانوار با هماهنگی ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی، برپا شده و در آن غرفه‌هایی از قبیل صنایع دستی، حجاب، محصولات فرهنگی و…به معرض نمایش درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. خداوردی ضمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، بازارچه‌های کارآفرینی زنان سرپرست خانوار با هماهنگی ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی، برپا شده و در آن غرفه‌هایی از قبیل صنایع دستی، حجاب، محصولات فرهنگی و…به معرض نمایش درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

خداوردی ضمن تأکید بر حمایت از اشتغال بانوان  کارآفرین سرپرست خانوار، به نقش آنها در چرخه اقتصاد کشور تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوان کارآفرین و خوداشتغال این منطقه، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که این مهم می‌تواند انگیزه آنان را نسبت به ادامه فعالیت تحت تأثیر خود قرار دهد.

وی حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی و حمایت از دستاوردهای زنان سرپرست خانوار را از برنامه‌های با اهمیت اجتماعی و فرهنگی در منطقه ۲۲ عنوان کرد که با مشارکت خیرین، مساجد و پایگاه های بسیج در تمامی مناسبت‌ها در سراهات محلات برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ با تاکید بر بسترسازی برای توسعه زیرساختهای فرهنگی در این منطقه اظهار کرد: محول کردن بسیاری از اقدامات سلامت محور، ورزش و تندرستی، پیشگیری از آسیب‌ها و … به معاونت اجتماعی و فرهنگی نشان از اهمیت مسایل فرهنگی بخصوص بحث خانواده در جامعه است. لذا در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی با همکاری این معاونت تلاش خواهد شد تا فرصتی را برای توانمندسازی بانوان فراهم و با تمام توان و با استفاده از امکانات موجود این ظرفیت‌ها را تقویت کنیم.

برپایی بازارچه کارآفرینی در شهرک شهید خرازی

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲۲ گفت: با توجه به اینکه حمایت از تولیدات خرد، خانگی و محلی و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه موضوعی حائز اهمیت است، نمایشگاه کارآفرینی به همت خیرین محله، شهرداری ناحیه۳ ، خانه تسنیم و خانه سلامت سرای محله دانشگاه شریف در شهرک شعید خرازی برپا شد.

وی افزود: مهمترین دغدغه بانوان کارآفرین به ویژه زنان سرپرست خانوارفروش محصولات و ایجاد بازارچه‌های مناسب، صادرات و حمایت حداکثری در بخش فروش و تضمین لازم برای حمایت از فعالیت‌های آنان است که امید داریم در این زمینه راهکارهایی ارائه شود که به نتیجه مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/