اجرای طرح رفع سد معبر در منطقه ۱۹
اجرای طرح رفع سد معبر در منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه طرح ضربتی رفع سد معبر از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت افزود: هدف از اجرایی کردن این طرح ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه طرح ضربتی رفع سد معبر از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت افزود: هدف از اجرایی کردن این طرح ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و احقاق حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: در قالب طرح استقبال از بهار، هر روز با همراهی اکیپ راهور، یگان امداد و ۴۰ نفر از نیروهای معبربان نواحی پنجگانه نسبت به رفع سد معبر صنفی، سیار، چرخی و حذف زوائد فیزیکی، جمع آوری بنر و تابلو های غیر مجاز در بیش از ۱۲ معبر پر تردد اقدام می شود.

این مسئول افزود: روند این طرح تا پایان سال در نقاطی چون حاشیه بزرگراه های شهید تندگویان، شهید هاشمی، معابر بهمنیار، میعاد، شهید لطیفی، مهران، شهید زلفی، شکوفه، رحمان، طالقانی، برادران شهید شکری، شقایق و میدان ثارالله که باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شود ادامه خواهد داشت.

نایبی در ادامه تاکید کرد: طرح ضربتی جمع آوری دست فروشان براساس تبصره ذیل بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام می شود و با مشاهده هرگونه سد معبر و ایجاد مزاحمت در پیاده روها و خیابان‌های اصلی از طریق اکیپ معبربان برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست از شهروندان درخواست کرد با عوامل معبربان همکاری لازم را در این خصوص  داشته باشند زیرا جمع آوری سد معبر، علاوه بر جلوگیری از ایجاد ترافیک، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت فضای شهری دارد.

انتهای پیام /