توجه بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در طرح تفصیلی آتی کرج
توجه بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در طرح تفصیلی آتی کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی ذبیحی در جلسه کارگروه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در طرح تفصیلی آتی کرج کاربری‌ها و سرانه‌های فرهنگی؛ فضای سبز؛ خدماتی و … باید واقعی دیده شود تا بر اساس آن بتوانیم برای خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی ذبیحی در جلسه کارگروه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: در طرح تفصیلی آتی کرج کاربری‌ها و سرانه‌های فرهنگی؛ فضای سبز؛ خدماتی و … باید واقعی دیده شود تا بر اساس آن بتوانیم برای خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهر برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کرج در برخی حوزه‌ها مثل فضاهای گردشگری با محرومیت جدی مواجه است؛ توضیح داد: با نگاه واقع بینانه باید گفت که کرج هیچ فضای خاص و ویژه‌ای برای جذب گردشگر ندارد و در طول سال‌های گذشته در این حوزه ضعیف عمل شده است.

ذبیحی ابراز کرد: امیدواریم به واسطه بسته‌های پیشنهادی ویژه‌ای که به سرمایه گذاران بخش خصوص ارائه می‌شود؛ شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.

این مسئول ابراز کرد: خوشبختانه به موضوع گردشگری و توسعه زیرساخت‌های این حوزه در طرح تفصیلی آتی کرج به صورت ویژه پرداخته شده و این نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده است.

وی افزود: تاکید بر این است؛ پیشنهاداتی که از سوی مشاور طرح تفصیلی در خصوص سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف ارائه می‌شود به واقعیت نزدیک باشد و صرفا روی کاغذ خلاصه نشود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج در پاسخ به اینکه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج چه زمانی به اتمام می‌رسد؛ گفت: تلاش می‌کنیم  بررسی‌ها تا پایان سال تمام شود تا انتظار چند ساله مردم در این خصوص هرچه سریع تر به پایان برسد.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲