پیشروی پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح قراملک بر اساس زمانبندی
پیشروی پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح قراملک بر اساس زمانبندی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای بدون وقفه پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک طبق زمان بندی انجام گرفته خبر داد. به گزارش شهریار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح ۳۰ حلقه شمع گذاری بتنی زیر فونداسیون پایه های تقاطع به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرای بدون وقفه پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک طبق زمان بندی انجام گرفته خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای احداث این تقاطع غیرهمسطح ۳۰ حلقه شمع گذاری بتنی زیر فونداسیون پایه های تقاطع به اتمام رسیده و این پروژه رفع ترافیک شهری دارای روند اجرایی مطلوب و دارای ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: برخی مشکلات اجرایی از قبیل جابجایی درختان واقع در مسیر اجرای پروژه و جابجایی فیبر نوری و همچنین تیرهای برق وجود دارد که با هماهنگی انجام گرفته با سازمان های ذی‌ربط، برای اخذ مجوز جابجایی اقدامات لازم انجام گرفته است.

علی پور اعتبار اولیه پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و درباره مشخصات فنی پروژه گفت: این تقاطع غیر همسطح در ۶۰۰ متر طول و عرض ۲۱ متر، در ۷ پایه و دارای ۱۰۴ شمع خواهد بود.

شهردار منطقه ۲ احداث این تقاطع غیرهمسطح را در رفع ترافیک شهری بلوار کارگر و در سمت شمال و جنوب این مسیر تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: این پل رو گذر بصورت دو طرفه خواهد بود و در احداث آن از تکنولوژی پیش ساخته و معماری خاص استفاده می شود و دهانه های طولانی تری نسبت به پل های مشابه خواهد داشت.