اتمام عملیات آسفالت‌ریزی کوی اتحاد مایان
اتمام عملیات آسفالت‌ریزی کوی اتحاد مایان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات زیرسازی و توزیع آسفالت در کوی اتحاد مایان خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد، اصلاح و ارتقای کیفیت آسفالت محلات و معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز و همچنین رضایتمندی شهروندان، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات زیرسازی و توزیع آسفالت در کوی اتحاد مایان خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد، اصلاح و ارتقای کیفیت آسفالت محلات و معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز و همچنین رضایتمندی شهروندان، نسبت به آسفالت ریزی هفتگی محلات مختلف اقدام شده است که در این راستا عملیات زیرسازی و توزیع آسفالت در کوی اتحاد مایان به اتمام رسیده است.

وی افزود: پس از اجرای عملیات همسطح سازی نسبت به توزیع آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری آسفالت اقدام شد که این عملیات روز گذشته به اتمام رسید.

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در کوی اتحاد مایان خبر داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر در سایر مسیرهای سطح حوزه نیز در حال انجام است.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: در حال حاضر عملیات توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمله کوی اتحاد رسالت، مجتمع المهدی کوی قدس، خیابان سهند شنب‌غازان و الواری‌های آناخاتون در حال اجراست.