حجم پروژه‌های پویش «امیدوافتخار» بیشتر از توان رسانه‌هاست/ تقدیر از شهرداری منطقه ۹+ فیلم
حجم پروژه‌های پویش «امیدوافتخار» بیشتر از توان رسانه‌هاست/ تقدیر از شهرداری منطقه ۹+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان رزمایش روز بسیج، اظهار کرد: ما در روز جمعه شاهد پنج ساعت رژه نیروهای بسیجی بودیم و نمایشی از قدرت مردمی کشور به تصویر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان رزمایش روز بسیج، اظهار کرد: ما در روز جمعه شاهد پنج ساعت رژه نیروهای بسیجی بودیم و نمایشی از قدرت مردمی کشور به تصویر کشیده شد و پیام خوبی برای مردم فلسطین بود تا بدانند که نیروهای مقاومت در کنار آنها هستند.

وی در خصوص برگزاری پویش شنبه های امید و افتخار، یادآور شد: حجم کارها و ساخت و سازها به اندازه ای زیاد است که رسانه ها نمی توانند به آن بپردازند. افتتاح یکصد پروژه توسعه محلی با اعتبار سه هزار میلیارد تومان در منطقه ۹ اجرایی شد و ۶۳ پروژه عمرانی و ۲۷ پروژه خدمات شهری و ۹ پروژه عمرانی احداث شده، در روز گذشته به بهره برداری رسید.

سروری با بیان اینکه پردیس سینمایی این منطقه در روز گذشته افتتاح شد، تصریح کرد: این پردیس با سالن های متعدد و ظرفیت های مختلف در منطقه ای که عقب ماندگی های زیادی در سرانه ها داشت، به بهره برداری رسید که جای تقدیر از شهردار جوان و کارآمد این منطقه دارد.

انتهای پیام/