تحریم «انگلیس»؛ مدال افتخاریست بر گردن شهردار تهران
تحریم «انگلیس»؛ مدال افتخاریست بر گردن شهردار تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بهترین پیام به براندازان حضور گسترده مردم در گردهمایی روز گذشته بود، اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است که دشمن شهردار ما را تحریم می کند؛ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بهترین پیام به براندازان حضور گسترده مردم در گردهمایی روز گذشته بود، اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است که دشمن شهردار ما را تحریم می کند؛ نکته قابل تأمل این است که انگلیس فکر می کند هنوز در قرون وسطی به سر می برد و به عنوان ارباب به دنیا می نگرد و هنوز به واقعیت جمهوری اسلامی ایران پی نبرده است.

وی همچنین تصریح کرد: ظاهراً انگلیسی ها متوجه تغییرات نشدند و یا خود را به خواب خرگوشی زده اند؛ قرار گرفتن شهردار تهران در لیست تحریم نشان دهنده قابلیت های ایشان است و نشان می دهد که شورا و شهرداری دوره ششم کارآمد است.

سروری با بیان اینکه انگلیسی ها انتظار دارند که مدیریت شهری در برابر اغتشاشات بی تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری انقلابی هستند و بر اساس شاخص های انقلابی پیش می روند؛ برای شهردار تهران آرزوی توفیق می کنیم و این تحریم را مدال افتخار بر گردن شهردار تهران می دانیم.

در ادامه سید احمد علوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به تحریم زاکانی افزود: 

با اشاره به تحریم شهردار تهران از سوی انگلیس اظهار کرد: دوستان ما در شهر لندن باید تذکری به سیاستمداران خود بدهند و یادشان نرود که در دهه ۵۰ برای توسعه فاضلاب شهری از ایران وام گرفته اند و نحوه برخورد خود را بازنگری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن ابتدا اتحاد و همدلی و سپس امنیت کشور را هدف گرفته است، یادآور شد: مقام معظم رهبری از مسئولان خواستند که برای امنیت و اتحاد دغدغه داشته باشند و برنامه ریزی کنند.

علوی با تأکید بر اینکه برای بعدازظهر دیروز بسیار برنامه ریزی شد اما مردم نیامدند و برنامه ها نقش بر آب شد، تصریح کرد: ما باید در برنامه های خود دین خود را نسبت به مردم ادا کنیم.

انتهای پیام/