رنگ‌آمیزی ۶۰ هزار متر از جداول خیابان‌ها و میادین منطقه ۱۷
رنگ‌آمیزی ۶۰ هزار متر از جداول خیابان‌ها و میادین منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه، گفت: این طرح که در دو بازه زمانی انجام می شود که اقدامات مختلفی در بازه اول در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه، گفت: این طرح که در دو بازه زمانی انجام می شود که اقدامات مختلفی در بازه اول در سطح منطقه انجام گرفته و بازه دوم نیز شروع شده است. عوامل اجرایی خدمات شهری و محیط زیست منطقه تمام تلاش خود را می کنند تا این طرح به بهترین شکل اجرا شود و زیبایی بصری و محیطی منطقه دوچندان شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که طی مدت اجرای طرح در سطح منطقه اجرا شده، رنگ آمیزی جداول بوده که این کار بر اساس شیوه نامه پالت رنگی در سطح معابر و میادین انجام شده است. رنگ آمیزی جداول معابر و میادین هم به منظور بهبود سیما و مناظر شهری انجام می شود. در این خدمت بهاری، جداول تعدادی از خیابان ها و میادین اصلی منطقه از جمله بهاران و شهدای مدافع حرم با رنگ های آبی و فیروزه ای رنگ آمیزی شده اند.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به متراژ این رنگ آمیزی، تصریح کرد: رنگ آمیزی جداول خیابان ها و میادین از ابتدای بازه اول اجرای طرح تاکنون به متراژ ۶۰ هزار متر طول انجام شده است. جهت جلوگیری از آشفتگی های بصری و کاهش اعمال سلیقه های فردی، رنگ آمیزی المان و مبلمان های شهری بر اساس شیوه نامه های اجرایی پالت رنگی شهر تهران انجام می شود.

سیفی به یکی از دیگر از اقدامات اجرای طرح استقبال از بهار، اشاره و اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت کیوسک های موجود در سطح شهر اعم از مطبوعاتی و گل فروشی جزء موارد حائز اهمیت برای مدیریت شهری است. به همین منظور رسیدگی به وضع ظاهری کیوسک های مطبوعاتی و شست و سوی آنها در بازه دوم اجرای طرح در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: نظارت بر وضعیت ظاهری، نحوه فعالیت و بهره برداری کیوسک داران جزء وظایف ذاتی و اصلی اداره ساماندهی است که جهت تحقق این موضوعات، طرحی در قالب رفع سدمعبر، رسیدگی به وضع ظاهری، شست و شو، رنگ آمیزی بدنه، جمع آوری و حذف الحاقات فیزیکی کیوسک ها در سطح نواحی سه گانه منطقه در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اجرای طرح استقبال از بهار در بازده دوم، شهروندان کیوسک های مطبوعاتی را رنگ آمیزی جدیدی در سطح منطقه مشاهده خواهند کرد. گفتنی است اجرای طرح استقبال از بهار همچنان در حال اجرا است تا با خانه تکانی منطقه، شهروندان با حال خوب سال جدید را آغاز کنند.

انتهای پیام/