افتتاح اولین گذر غذا و گردشگری در منطقه ۸ 
 افتتاح اولین گذر غذا و گردشگری در منطقه ۸ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ “فاطمه تنهایی” شهردار این منطقه در تشریح اقدامات مجموعه مدیریت شهری در خصوص افتتاح این گذر اظهار کرد: شهرداری منطقه با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل برای اولین بار در محدوده شرق تهران اقدام به طراحی گذر غذا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ “فاطمه تنهایی” شهردار این منطقه در تشریح اقدامات مجموعه مدیریت شهری در خصوص افتتاح این گذر اظهار کرد: شهرداری منطقه با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل برای اولین بار در محدوده شرق تهران اقدام به طراحی گذر غذا و گردشگری با  ۳۰ غرفه در بلوار شاهد نمود که ۲۷ غرفه آن به ارائه خدمات غذایی و ۳غرفه آن به اقلام فرهنگی اختصاص داده شده است.

تنهایی با تأکید بر رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و ایمنی در این پروژه تصریح کرد: با توجه به تجاربی که مدیریت شهری در راه‌اندازی گذرها داشته، مکان‌سنجی فضای این گذر در مجاورت بوستان در نظر گرفته شده تا امکان استفاده امن خانوده‌ها و کودکان از آن فراهم شود. در این راستا بهسازی نیمکت‌ها و سرویس بهداشتی بوستان، تأمین نور  و فضای پارکینگ در این گذر برای تسهیل استفاده شهروندان در نظر گرفته شده است. همچنین این گذر به فاضلاب شهری متصل و موارد محیط‌زیستی نیز رعایت شده است.

شهردار منطقه ۸ در خصوص چگونگی نظارت بر این گذر افزود: طی هماهنگی‌ با شرکت ساماندهی، کیوسک‌هایی که در ابتدا و انتهای گذر تعبیه شده، نظارت کافی در خصوص ساعات کاری و امنیت و آسایش مجاوران در این گذر لحاظ شده است.

به گفته شهردار منطقه این گذر با نام “گذر برکت” با ارائه خدمات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب پذیرای شهروندان ساکن شرق تهران خواهد بود.

انتهای پیام/