اجرای عملیات گسترده لکه گیری آسفالت جاده محمد شهر
اجرای عملیات گسترده لکه گیری آسفالت جاده محمد شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛  از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت جاده محمد شهرخبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح استقبال ازبهار  عملیات گسترده لکه‌گیری و ترمیم معابر منطقه ۹  باهدف ارتقاء کیفی، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر آغاز شده و در حال انجام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛  از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت جاده محمد شهرخبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح استقبال ازبهار  عملیات گسترده لکه‌گیری و ترمیم معابر منطقه ۹  باهدف ارتقاء کیفی، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر آغاز شده و در حال انجام است.

عطائی با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به ساکنین محلات منطقه ۹ کرج اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از هرگونه آسیب به خودروهای عبوری، عملیات بهسازی معابر منطقه در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: این عملیات در راستای اجرای طرح استقبال از بهار هم‌ زمان با سرعت گرفتن اقدامات خدماتی و اجرایی در راستای نوسازی جلوه شهری و رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان، با توجه شرایط جوی و بارندگی‌های اخیر صورت گرفته است.

این مسئول، هدف از این‌ گونه اقدامات و فعالیت‌ها را بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان دانست و اظهار داشت: علاوه بر اقدام وسیع در زمینه ترمیم و لکه‌گیری سطوح آسفالتی، برنامه‌ریزی لازم برای عملیات روکش آسفالت معابر پس از عادی شدن شرایط جوی در دستور کار معاونت عمرانی منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحولات مثبت در زمینه خدمات‌ رسانی و جلب رضایت شهروندان از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳