آغاز عملیات جدول‌کشی در خیابان شهید برقی خطیب
آغاز عملیات جدول‌کشی در خیابان شهید برقی خطیب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات جدول‌کشی در خیابان شهید برقی خطیب خبر داد به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه های مهمی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهبود زیرساخت های شهری با توجه به ضرورت اساسی هر نقطه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات جدول‌کشی در خیابان شهید برقی خطیب خبر داد

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه های مهمی در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهبود زیرساخت های شهری با توجه به ضرورت اساسی هر نقطه و محله از سطح منطقه تعریف و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: از جمله این پروژه ها می‌توان به آماده سازی، تسطیح زیرسازی و جدول گذاری خیابان شهید برقی خطیب اشاره کرد که با اتمام این پروژه شهروندان ساکن این محدوده ها نیز از امکانات مطلوب شهری بهره مند شوند.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: پس از عملیات تسطیح و زیرسازی، عملیات جدول‌گذاری به متراژ  دو هزار متر طولی در این مسیر آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: جهت اجرای این پروژه ۱۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم این عملیات با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در شهرداری منطقه ۶ تبریز بزودی به اتمام برسد.