افزایش ظرفیت حمل‌ونقل عمومی پایتخت با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان
افزایش ظرفیت حمل‌ونقل عمومی پایتخت با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز نطق پیش از دستور یکی از اعضا قرائت خواهد شد، اظهار کرد: معاون خدمات شهری شهرداری نیز در این جلسه گزارش اقدامات در ایام اربعین را ارائه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز نطق پیش از دستور یکی از اعضا قرائت خواهد شد، اظهار کرد: معاون خدمات شهری شهرداری نیز در این جلسه گزارش اقدامات در ایام اربعین را ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه چگونگی برخورد با املاک در اختیار نهادها و افراد در لایحه‌ای رسیدگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دو گزارش حسابرسی نیز در این جلسه بررسی می‌شود.

چمران با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از مهر و تلاش این ستاد برای انجام اقدامات، یادآور شد: برای مشکل ترافیک و تردد شهروندان در این ستاد تدابیری اندیشیده شد؛ ترافیک ابتدای مهر را روز گذشته و امروز شاهد بودیم که شرایط مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه ۹۷ دستگاه اتوبوس پس از اربعین وارد ناوگان شده‌اند، تصریح کرد: دو گروه ۴۰ دستگاهی نیز تحویل گرفته شده که به ناوگان اضافه می‌شود.

چمران با اشاره به ارائه پیشنهاد ساخت میدان قرآن به جای دروازه قرآن، گفت: قرار بر این شد جلسات برای بررسی این موضوع ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز فضاها برای ساخت آرامستان نهایی نشده است، یادآور شد: در غرب، شرق، شمال و شمال غرب فضاهایی پیش‌بینی شده تا شهروندان ناچار نشوند تنها به بهشت زهرا مراجعه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت تراموا نیز گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده و قرار بر این است که جلسات بررسی طرح همچنان ادامه داشته باشد.

چمران همچنین در صحن شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز آتش نشان تأکید کرد: شهرداری مناطق و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در کنار دادستانی باید پیگیری بیشتری برای ایمنی ساختمان ها داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه برقراری ارتباط مدیریت شهری با پلیس راهور بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: در برخی موارد شاهد تجمع وانت بارها نه تنها در کنار خیابان بلکه وسط خیابان هستیم و انتظار می رود که شهرداری و پلیس در این زمینه فعالتر باشد.

وی با بیان اینکه ما هنوز فضای مقابل تئاتر شهر را پاکیزه نمی بینیم، تصریح کرد: اینگونه نمی شود که هرکسی در هر گوشه از شهر خواست چادری نصب و کسب روزی کند؛ سد معبر حرام است به ویژه سد معبری که ترافیک ایجاد می کند. لذا از شهرداری، پلیس و قوه قضاییه می خواهیم این وضعیت را ساماندهی کند و ما از این وضع راضی نیستیم.

انتهای پیام/