آغاز عملیات تراش آسفالت خیابان ۱۸ متری اول شرقی زعفرانیه  
آغاز عملیات تراش آسفالت خیابان ۱۸ متری اول شرقی زعفرانیه  

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملیات تراش آسفالت مستهلک خیابان ۱۸ متری اول شرقی زعفرانیه توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز آغاز شد. به گزارش شهریار، محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری، تراش آسفالت مستهلک و فرسوده خیابان ۱۸ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملیات تراش آسفالت مستهلک خیابان ۱۸ متری اول شرقی زعفرانیه توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز آغاز شد.

به گزارش شهریار، محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری، تراش آسفالت مستهلک و فرسوده خیابان ۱۸ متری اول شرقی زعفرانیه برای انجام آسفالت ریزی، به اجرا درآمده است.

وی افزود: این عملیات به طول یک کیلومتر، پس از اتمام آسفالت تراشی علاوه بر اصلاح زیرسازی مسیر، آسفالت ریزی آن بصورت دو لایه زیره و رویه عملیاتی می‌شود.

زارع، تناژ مورد استفاده برای آسفالت ریزی ۱۸ متری اول زعفرانیه را در حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تن اعلام کرد.

تخریب آسفالت مستهلک کوچه شهید عدالت اکبری

در تداوم روان سازی عبور و مرور شهری از معابر سطح حوزه این منطقه، تخریب آسفالت مستهلک کوچه شهید عدالت اکبری برای انجام آسفالت ریزی به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

محمد زارع سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ گفت: در تداوم بهسازی عبور و مرور شهروندان از محلات سطح حوزه منطقه و در ادامه آسفالت ریزی معابر، تخریب آسفالت فرسوده کوچه شهید عدالت اکبری از محلات ولیعصرجنوبی عملیاتی شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای آسفالت ریزی این محله از حدود ۲۵۰ تن آسفالت استفاده می شود.