هشتمین شورای هماهنگی منطقه ۱۲ برگزار شد
هشتمین شورای هماهنگی منطقه ۱۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، هشتمین شورای هماهنگی وبیست وهمین ملاقات شهردار منطقه ۱۲ با شهروندان، با حضور جعفری،رئیس شورای هماهنگی انتظامی، امنیتی و فرهنگی منطقه، سرهنگ اسلام دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)، خزائی رییس آموزش و پرورش، سرهنگ نادری سرکلانتر هفتم فاتب، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، هشتمین شورای هماهنگی وبیست وهمین ملاقات شهردار منطقه ۱۲ با شهروندان، با حضور جعفری،رئیس شورای هماهنگی انتظامی، امنیتی و فرهنگی منطقه، سرهنگ اسلام دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)، خزائی رییس آموزش و پرورش، سرهنگ نادری سرکلانتر هفتم فاتب، حجت السلام و المسلمین مبرهن رئیس امور مساجد منطقه و جمعی از شهروندان در مسجد الشهدا(ع) برگزار شد.

 شهردار منطقه، در این دیدار رویکرد مسجد محوری را در کاهش فاصله مدیران شهری و شهروندان، کاهش بروکراسی اداری و تسریع رسیدگی به درخواست ها و مشکلات شهروندان موثر دانست.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار مطلوب در حوزه های عمران، ترافیک و خدمات شهری منطقه، حضور معاونان حوزه های مختلف در این دیدار را در راستای حل مشکلات شهروندان موثر دانست. 

وحیدرضا انارکی محمدی تاکید کرد: برای نخستین بار در مدیریت شهری با اجرای طرح من شهردارم، پروژه ها متناسب با آرای شهروندان اولویت بندی شده است.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان استفاده از پایگاه‌های مردمی نظیر مساجد و جلب مشارکت بیش از پیش شهروندان را یکی از راه‌های توسعه شهر دانست و اظهار داشت: به منظور افزایش خدمات‌دهی به شهروندان برگزاری جلسات در مساجد امری ضروری است که علاوه‌بر رفع مشکلات محله‌ای منجر به مشارکت شهروندان در حفظ و صیانت از محله خود می‌شود.

انتهای پیام/