آغاز دور جدید ملاقات‌های مردمی شهردار این منطقه ۱۳ در مساجد
آغاز دور جدید ملاقات‌های مردمی شهردار این منطقه ۱۳ در مساجد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در راستای اولویت‌های مدیریت شهری و تاکید بر مسجدمحوری و ارتباط مستقیم با شهروندان، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ به همراه معاونان و مدیران شهری با حضور در مساجد،مشکلات و درخواست‌های مردمی را پیگیری می‌کنند. در همین راستا شهردار منطقه ۱۳ با حضور در جمع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در راستای اولویت‌های مدیریت شهری و تاکید بر مسجدمحوری و ارتباط مستقیم با شهروندان، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ به همراه معاونان و مدیران شهری با حضور در مساجد،مشکلات و درخواست‌های مردمی را پیگیری می‌کنند.

در همین راستا شهردار منطقه ۱۳ با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری(ع)  ناحیه یک  پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

محمدهادی علی‌احمدی در حاشیه این مراسم مساجد را پایگاهی برای دیدارهای بی واسطه با شهروندان عنوان کرد و افزود: مرحله جدید دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آنان تا پایان سال به طور مستمر مانند دور قبل ملاقات های مردمی در مساجد انجام می شود.

انتهای پیام/