نظرسنجی از شهروندان منطقه ۹ در مورد ۷۷ پروژه شهری آغاز شد
نظرسنجی از شهروندان منطقه ۹ در مورد ۷۷ پروژه شهری آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: شهرداری تهران با هدف جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، پویش «من شهردارم» را در پایتخت اجرایی کرد؛ پویشی که زمینه‌ مشارکت حضور گسترده شهروندان را مهیا می کند و مدیریت شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: شهرداری تهران با هدف جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، پویش «من شهردارم» را در پایتخت اجرایی کرد؛ پویشی که زمینه‌ مشارکت حضور گسترده شهروندان را مهیا می کند و مدیریت شهری هم براساس مطالبه شهروندی و نظرات آنها، پروژه‌ها را اولویت‌بندی می کند.

وی با اشاره به آغاز رسمی طرح من شهردارم۲ از یازدهم آذر ماه گفت: در همین راستا منطقه ۹ کار خود را با نظرسنجی از شهروندان در مورد ۷۷ پروژه شهری آغاز کرده که از این تعداد ۶۹ پروژه توسعه محله ای و ۸ پروژه احداثی در محلات هشتگانه با اخذ نظر شهروندان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: در این طرح ۷۷ پروژه مستمر و غیرمستمر شامل؛ ۲۸ پروژ ترافیکی، ۲۴ مورد خدمات شهری، ۲۴ پروژه عمرانی و یک مورد اجتماعی که با استفاده از نظرات مردمی احصاء شده به معرض نظرسنجی جهت اجرا گذاشته شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین جلسات کارشناسی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر در سطح نواحی و معاونت‌های مرتبط با سفیران اجرای طرح مذکور برگزار و نکات لازم جهت مشارکت شهروندان به آنها یادآوری شده است.

مرتضوی تصریح  کرد: مرحله دوم این پویش با عنوان «من‌شهردارم ۲» در دستورکار مجموعه شهری قرار گرفته که براساس نیاز و مطالبات شهروندان محلات، پروژه‌ها تعیین و در قالب نظرسنجی از آنها اولویت‌بندی و عملیاتی می شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: اجرای طرح من شهردارم باعث شده تا حس همدلی و افزایش رضایتمندی در شهروندان ایجاد شده و مردم خود را در اداره امور شهر سهیم بدانند.

انتهای پیام/