ویژه‌برنامه یلدای سلامت در منطقه ۱۲ برگزار شد
ویژه‌برنامه یلدای سلامت در منطقه ۱۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ️به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، ویژه‌برنامه یلدای سلامت در این منطقه به همت اداره سلامت منطقه و با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، سید امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی، شهرداران نواحی، اعضای کانون معلولان و جمعی از مدیران منطقه برپا شد. ️در این دوهمی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

️به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، ویژه‌برنامه یلدای سلامت در این منطقه به همت اداره سلامت منطقه و با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، سید امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی، شهرداران نواحی، اعضای کانون معلولان و جمعی از مدیران منطقه برپا شد.

️در این دوهمی شهردار منطقه ۱۲ توجه به قشر توان یاب وکم توان را اولویت مدیریت شهری دانست و گفت: توانخواهان جامعه از اقشاری هستند که بواسطه شرایط فیزیکی که بر آن‌ها حادث شده نیازمند همکاری و همراهی مسئولان در ایجاد اشتغال و مناسب سازی فضای شهری برای تردد و تامین نیازهای روزانه خود هستند.

️انارکی محمدی در ادامه با حضور در کنار توان‌یابان و خانواده هایشان با آن ها صحبت و در جریان درخواست ها و مشکلاتشان قرار گرفت.

️این مراسم با برنامه های متنوع وشادی مانند دف زنی، تلوات صلوات خاصه امام رضا (ع) و برگزاری مسابقه همراه بود ودرآخر به قید قرعه به تعدادی از عزیزان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/