تحمل‌پذیری بالای رزمندگان درسی بزرگ برای مسئولان است
تحمل‌پذیری بالای رزمندگان درسی بزرگ برای مسئولان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی در دیدار با خانواده سردار شهید مصطفی اسماعیلی با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، هم‌اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان خود را در راه دفاع از آرمان‌های کشور تقدیم کردند و این امر ستودنی است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی در دیدار با خانواده سردار شهید مصطفی اسماعیلی با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، هم‌اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان خود را در راه دفاع از آرمان‌های کشور تقدیم کردند و این امر ستودنی است.

وی افزود: باید مردم قدرشناس شهدا باشند، چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است و خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب به‌شمار می‌روند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ضمن دلجویی از خانواده سردار شهید مصطفی اسماعیلی تصریح کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است، زیرا آن‌ها اسوه صبر و استقامت هستند.

تحمل‌پذیری بالای رزمندگان درسی بزرگ برای مسئولان است

وی ادامه داد: نباید بین اقشار مختلف جامعه و خانواده شهدا و ایثارگران فاصله‌ای ایجاد شود، تغییر نگرش و احترام به خانواده شهدا ضروری است.

طبیبی گفت: رفتار و تحمل‌پذیری بالای رزمندگان درسی بزرگ برای مسئولان است که برای رسیدن به اهداف شخصی و سازمانی باید سرلوحه و الگوی رفتاری همگان قرار گیرد.

تحمل‌پذیری بالای رزمندگان درسی بزرگ برای مسئولان است

ثمره خون ریخته شهدا یک اشتراک جهانی با سایر شهدای مقاومت است

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهدا گفت: مسیر شهدای جبهه مقاومت از مسیر شهدای مدفون شده ما در گلستان شهدای کشور می‌گذرد و امروز شاهد ثمره خون شهدا در جهان هستیم.

وی افزود: شهدای ما اکنون وجهه بین‌المللی پیدا کرده‌اند و آنچه در عراق، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین و غزه رخ داده، از شرق آسیا گرفته تا شمال آفریقا الگوبرداری جوانان سایر کشورها از شهدای ما است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تکریم از خانواده‌های شهدا در برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گرفته است، نباید کم و کاستی‌ها متوجه خانواده شهدا باشد و ما ذی‌نفع آن‌ها باشیم.

صالحی تصریح کرد: هدف و ثمره خون ریخته شهدا یک اشتراک جهانی با سایر شهدای مقاومت است و جوانان این مملکت مربوط به یک محله و شهر نیستند، بلکه پیام شهادت آن‌ها تا آن سوی مرزها به‌عنوان یک الگو در مقابل زورگویی قدرت‌طلبان رسیده است.